Πέμπτη, Ιανουαρίου 09, 2014

Στον Λευκό τον Πύργο!



Το να πω ότι είμαι πάρα πολύ χαρούμενη για το επικείμενο ταξίδι μου στη Θεσσαλονίκη είναι μάλλον περιττό! Ειλικρινά μετράω τις ώρες, τα λεπτά, τα δευτερόλεπτα μέχρι τη στιγμή που θ' αφήσω πίσω μου την Αθήνα για να επισκεφτώ την αγαπημένη μου συμπρωτεύουσα. Αν και λίγο κρυωμένη, έχω την καλύτερη διάθεση του κόσμου και αυτό οφείλεται στους ανθρώπους που ξέρω ότι θα με περιμένουν εκεί τους οποίους έχω αρκετό καιρό να δω και μου έχουν λείψει αφάνταστα.

Αυτό το Σάββατο λοιπόν στις 19.30 θα συναντηθούμε για να μιλήσουμε για τη Νοέλια. Και μπορεί επίσημα αυτή να είναι μία παρουσίαση για το δεύτερο βιβλίο της σειράς, την "Επιστροφή του Λευκού Ρόδου" όμως στην πραγματικότητα νομίζω ότι "χρωστάω" στη Θεσσαλονίκη μία ολοκληρωμένη συζήτηση επί του συνόλου αφού δεν έχω ξανακάνει άλλη παρουσίαση εκεί.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω εκ των προτέρων τους δύο ανθρώπους που θα είναι μαζί μου εκείνη τη βραδιά, την αγαπημένη φίλη και συγγραφέα Γεωργία Κακαλοπούλου και τον επίσης φίλο μου και επιμελητή της έκδοσης Αναστάσιο Νικολαίδη.

Όπως βλέπετε λοιπόν η παρέα μας θα είναι εκλεκτή γι' αυτό δεν έχετε παρά να περάσετε κι εσείς το Σάββατο το απόγευμα από το Καφέ Ζώγια για να πιούμε το καφεδάκι μας, να μιλήσουμε για τον ονειρικό κόσμο της Ροδεσίας και να γνωριστούμε από κοντά!

Σας περιμένω!

χχχ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου