Κυριακή, Φεβρουαρίου 09, 2014

Μέχρι τ' αστέρια!









Χτες η μέρα μου ξεκίνησε πάρα πολύ όμορφα και για να γίνω πιο συγκεκριμένη, μία πολύ καλή μου φίλη, προσκάλεσε εμένα και την κόρη μου σ' ένα ταξίδι στ' αστέρια! 

Στο βιβλιοπωλείο Φλωράς στον Κορυδαλλό, στην πόλη που μεγάλωσα και ζω όλη μου τη ζωή, η Βασιλική Λεβεντάκη έφερε αστέρια, χαμόγελα, ζωντάνια αισιοδοξία και χαρά με το βιβλίο της "Για μία χούφτα αστέρια". Δεν μπορώ να περιγράψω με λόγια τη μαγεία αφού μικροί και μεγάλοι καθίσαμε ανάμεσα στα ράφια του βιβλιοπωλείου με την όμορφη και οικεία μυρωδιά που ανέδιδαν τα εκατοντάδες έντυπα βιβλία. Η Βασιλική μαζί με μία ταλαντούχα λιλιπούτια ύπαρξη μας μίλησαν γι' αυτό το ταξίδι στους μακρινούς αστερισμούς που όλοι ψάχνουμε συνειδητά ή ασυνείδητα καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής μας. 

Διασκεδάσαμε, ονειρευτήκαμε μα πάνω απ' όλα βρήκαμε την ελπίδα και πιστέψαμε πως για κάθε τι που θέλουμε αληθινά αν προσπαθήσουμε είναι σίγουρο πως θα τα καταφέρουμε, θα συναντήσουμε τ' αστέρια!

 Εύχομαι στη Βασιλική κάθε επιτυχία και την ευχαριστώ ολόψυχα που θέλησε να μοιραστεί αυτό το ταξίδι μαζί μας. Όταν οι ψυχές ενώνονται σε κάτι τόσο όμορφο, είναι σίγουρο πως γινόμαστε όλοι μας καλύτεροι άνθρωποι και παίρνουμε δύναμη για να συνεχίσουμε τον αγώνα μας για ένα καλύτερο μέλλον, εκείνο που θα κληροδοτήσουμε στα παιδιά μας. 















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου