Τρίτη, Ιουνίου 21, 2011

Ομολογώ ήταν υπέροχα!!!



Δεν έχω λόγια να περιγράψω τις υπέροχες στιγμές που έζησα το Σάββατο το απόγευμα στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη, παρέα με όσους ήρθαν εκεί να με τιμήσουν με τη παρουσία τους και να δώσουν τις ευχές τους για το βιβλίο μου.

Ήταν πραγματικά μία υπέροχη βραδιά που είχα μάλιστα την τιμή να γνωρίσω από κοντά αρκετούς ανθρώπους που εδώ και καιρό διαβάζουν τις ιστορίες μου. Κάποιοι μάλιστα δεν δίστασαν να ταξιδέψουν από άλλες πόλεις της Ελλάδας για να με συναντήσουν.

Θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου που με στηρίζετε με αυτό τον τρόπο σε κάθε μου βήμα, σημαίνει τα πάντα για εμένα. Κι εγώ με τη σειρά μου θα σας υποσχεθώ ότι θα συνεχίσω να γράφω και θα συνεχίσω να προσπαθώ να γίνω καλύτερη.

Σύντομα θα έχετε την ευκαιρία να δείτε κι άλλο υλικό από την έκθεση μέσα από αυτόν εδώ τον ιστότοπο.

Να μην ξεχάσω να αναφέρω πως στην κλήρωση που κάναμε για το bella and edward forum (www.bellandedward.org) οτί οι δύο τυχερές που κέρδισαν από ένα βιβλίο Σιωπή στο Σκοτάδι είναι:

η Xrysanthi και η Kornilia Pattinson Cullen

Συγχαρητήρια κορίτσια!

5 σχόλια:

  1. Μαρία δεν σου ανέφερα ότι την προήγουμενη εβδομάδα έστειλα ένα φίλο μου που μένει στην Θεσσαλονική και μου αγόρασε από την έκθεση το σιωπή στο σκοτάδι. Χτες έφτασε στα χέρια μου. Ανυπόμονω να το διαβάσω. Να πω συχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά που κάνατε στην έκδοση. Λατρεύω το εξώφυλλο- είναι η ιδέα μου ή φέρνει κάτι σε Αμελί ;- έχετε κάνει επίσης φοβέρη δουλεία στην σύνοψη του βιβλίου ειδικά εαν αναλογίστεις ότι δεν είχα διαβάσει παρα μόνο κάποια μικρά κομμάτια όσο ήταν στο blog σου με παροτρύνει να το διαβάσω. Επίσης μου αρέσει πολύ η γραμματοσειρά που έχετε χρησιμοποιήσει στο κείμενο ;) Περισσότερα μόλις το διαβάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεράσιμε, σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Πραγματικά πιστεύω ότι τα παιδιά έκαναν πάρα πολύ καλή δουλειά και ιδιαίτερα εφόσον πρόκειται για αυτοέκδοση. Πρόσεξαν το βιβλίο μου από κάθε άποψη.Περιμένω ανυπόμονα τα σχόλια σου για όλα όταν θα το διαβάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία.. Θα μου επιτρέψεις να σου μιλάω στον ενικό; Αν ναι, ευχαριστώ πολύ. :)
    Λάτρεψα την ιστορία σου από τότε που ήταν fanfic. Είχα κολλήσει μαζί της, δυστυχώς,όμως, κάποια στιγμή σταμάτησα να το διαβάζω κυρίως λόγω των μαθημάτων μου για την Γ' Λυκείου. όταν επισκέφθηκα το blog σου με τα fanfic, και δεν την είδα, ξαφνιάστηκα και στεναχωρήθηκα, γιατί νόμισα πως δεν θα είχα την ευκαιρία να το διαβάσω ξανά. Όταν, όμως, έμαθα πως θα το εκδόσεις σε βιβλίο, χάρηκα πάρα πολύ! Μάλιστα, μόλις έμαθα ότι θα πήγαινες και στη Θεσ/νίκη για την προώθηση, ήθελα να έρθω.. Λόγω, όμως, κάποιων υποχρεώσεων, δεν τα κατάφερα.. Αυτό που θέλω να σε ρωτήσω είναι: Ξέρεις μήπως που μπορώ να το βρω για να το αγοράσω; Ξέρω πως υπάρχει σε περιορισμένη έκδοση, αλλά θα προσπαθήσω να το βρω. :)
    Αυτό ήθελα να σε ρωτήσω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ και βέβαια μπορείς να μου μιλάς στον ενικό. Το βιβλίο προς το παρόν δεν κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία επειδή πρόκειται για μία περιορισμένη - προσωπική έκδοση. Υπάρχουν σχέδια για το μέλλον όμως και φυσικά θα σας ενημερώσω προσεχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αααα!!!! ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ!!!! Τα υπογλώσσια μου...
    Χάρηκα τόσο πολύ...το διάβαζα φανατικά από το Blog!!! Μαρία μου είμαι από Ρόδο πως θα μπορέσω να το αγοράσω;; Κλαψ κλαψ κλαψ... μην αργήσεις τι θα κανω;;;
    Σου εύχομαι ολόψυχα πολλά περισσότερα βιβλία με πολλές επιτυχίες!!
    Αναμένουμε νεωτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή