Τρίτη, Ιουνίου 07, 2011

Ανοίγοντας το πακέτο




Σήμερα έφτασε επιτέλους στα χέρια μου το δημιούργημα μου τυπωμένο στο χαρτί με γυαλιστερό εξώφυλλο και τα δάχτυλα μου είχαν την τύχη να χαϊδέψουν τη ράχη του βιβλίου. Θα μπορούσα να πω πάρα πολλά για το πως ένιωσα όταν άνοιξα το κουτί και αντίκρισα ένα σωρό πανομοιότυπα αντίτυπα της ιστορίας μου αλλά είναι τελικά δύσκολο να το περιγράψω.

Θέλω απλά να ευχαριστήσω για άλλη μία φορά όσους με βοήθησαν και στάθηκαν στο πλάι μου από την αρχή μέχρι το τέλος ώστε το όνειρο μου να γίνει πραγματικότητα. Αυτό το βιβλίο αφιερώνεται στο bella and edward forum γιατί χάρη σε αυτό το εμπνεύστηκα, το έγραψα και το εξέδωσα. Ελπίζω μάλιστα να το πάρετε αρκετοί στα χέρια σας για να διαβάσετε την αφιέρωση που υπάρχει μέσα για το φόρουμ μας.

Και για άλλη μία φορά η διαχείριση μου επιφύλασσε μία έκπληξη. Ξαφνικά, αντίκρισα το παραπάνω banner να κοσμεί την κεντρική σελίδα, σήμερα λίγες στιγμές μετά αφού ενημέρωσα την διαχειριστική ομάδα ότι είχα παραλάβει στα χέρια μου τα πολυπόθητα αντίτυπα...

Δεν έχω λόγια, είστε απλά όλοι υπέροχοι! Σας αγαπώ και σας ευχαριστώ για όλα.

χχχχ

4 σχόλια:

  1. Καλή επιτύχια. Εύχομαι το βιβλίο αυτό να είναι η αρχή για την πραγματοποιήση των ονείρων σου. Περιγράφεις μια πόλυ συγκινιτική σκηνή και μας παραδίδεις την ψυχή σου.
    Δεν είχα την ευκαιρία να διαβάσω την σιωπή στο σκοτάδι όσο ήταν στο blog σου και ελπίζω να μου δωθεί η ευκαιρία να την διαβάσω τυπωμένη στο χαρτί.

    ~twilightFOREVER

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Γεράσιμε και φυσικά θα έχεις την ευκαιρία να διαβάσεις τυπωμένη στο χαρτί την ιστορία. Περιμένω μάλιστα ανυπόμονα τα σχόλια και τη γνώμη σου.

    χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω πως έχεις ξανακούσει από μένα σχόλια για τις ιστορίες σου και όταν είχες πει πως για να εκδόσεις βιβλίο πρέπει να σταματήσει τα φανφικ σου είχα πει πως είμαι εθισμένος σ'αυτά! Παρ' όλα αυτά το έκανες! Ένα μεγάλο μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια ......
    Μπράβο σου !
    Είχα διαβάσει μερικά κεφάλαια εδώ
    και ανυπομονώ να κατέβω στην παραλία για να αποκτήσω το βιβλίο σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή