Δευτέρα, Δεκεμβρίου 30, 2013

Παρουσίαση Νοέλια στο Πάρκο Τρίτση

Το Σάββατο που μας πέρασε, βρέθηκα στο Πάρκο Τρίτση για μία παρουσίαση του βιβλίου μου Νοέλια - Η Επιστροφή του Λευκού Ρόδου. Παρά τις αντιξοότητες, το τσουχτερό κρύο και το ψιλόβροχο, αρκετοί φίλοι θέλησαν να με τιμήσουν με την παρουσία τους και πραγματικά πρόκειται για μία από τις πιο όμορφες εκδηλώσεις σε σχέση με τα βιβλία μου. 

Η αγαπημένη φίλη και ομότεχνη, Βασιλική Λεβεντάκη, θέλησε να κάνουμε έναν διάλογο, μία συζήτηση για τη Νοέλια, τη Ροδεσία, τον κόσμο και τους χαρακτήρες της, τα βαθύτερα νοήματα της ιστορίας αυτής, τα συναισθήματα και τα μηνύματα με αποτέλεσμα να κουβεντιάζουμε για ώρα χωρίς να καταλάβω πως κύλησε ο χρόνος.

Οι φίλοι που ήταν μαζί μας πήγαν αυτή την συζήτηση ένα βήμα παραπέρα με τις εύστοχες ερωτήσεις και παρατηρήσεις τους, πράγμα που με έκανε να καταλάβω πως η Νοέλια είναι μία ιστορία που μπόρεσε τελικά να φτάσεις στις καρδιές σας και να τις αγγίξει. 

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τη Βασιλική Λεβεντάκη που αγκάλιασε το βιβλίο μου κι εμένα την ίδια με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο, δίνοντας μου δύναμη και κουράγιο να θέλω να γίνω καλύτερη.

Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τη φίλη και ομότεχνη Νατάσα Γκουτζικίδου που θέλησε να με τιμήσει με την παρουσία της η οποία νομίζω ότι έπαιξε ρόλο καταλυτικό κατά τη διάρκεια της κουβέντας αυτής.

Σας ευχαριστώ όλους που ήσασταν μαζί μου. Ακολουθούν μερικές φωτογραφίες και νομίζω ότι οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου