Κυριακή, Μαρτίου 18, 2012

Σιωπή στο Σκοτάδι ξανά!



Το τέλος για τη Σιωπή δεν ήρθε ακόμα! Αντίθετα είναι η ώρα για μία νέα αρχή! 

Πρόσφατα πάρθηκε η απόφαση να προχωρήσουμε σε ανατύπωση και έτσι όλοι εσείς που περιμένατε για ένα αντίτυπο θα έχετε σύντομα την ευκαιρία να το αποκτήσετε. 

Δεν μπορώ να περιγράψω το πόσο χαρούμενη είμαι εφόσον το ταξίδι του πρώτου μου βιβλίου θα συνεχιστεί καθώς επίσης έχω οπλιστεί με αισιοδοξία και ελπίδα για το μέλλον μου σε σχέση με τη συγγραφή.

Όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε, αυτή την εποχή γράφω ακόμα το νέο μου βιβλίο και από τα δείγματα που μέχρι τώρα σας έχω δώσει η ανταπόκριση σας ήταν μοναδική!

Δεν έχω παρά να σας ευχαριστήσω για μία ακόμα φορά για την αγάπη σας, χωρίς εσάς κανένα από τα όνειρα μου δεν θα είχε πραγματοποιηθεί.

Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα του iwrite που με έχει στηρίξει και συνέβαλε κι αυτή, με τον δικό της τρόπο σε αυτό το όνειρο!

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου αν ενδιαφέρεστε για το βιβλίο ή ακόμα και αν θέλετε απλά να με γνωρίσετε καλύτερα.

Εύχομαι σε όλους να έχετε μία υπέροχη Κυριακή γεμάτη από φως!


6 σχόλια:

  1. γεια σου ...έχω διαβάσει τις περισσότερες ιστορίες που έχεις στο Blog σου και μου άρεσαν πάρα πολύ !! αυτό το βιβλίο μου έχει κινήσει το ενδιαφέρον και θα ήθελα κάποια στιγμή να το διαβάσω !!! πάντως από τις ιστορίες σου που έχω διαβάσει φαίνεται πως έχεις μεγάλο ταλέντο και θα ήταν τιμή μου αν κάποτε διάβαζα και αυτό σου το βιβλίο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα μαζί σου...
    Εγώ έχω ήδη το Σιωπή στο Σκοτάδι.
    Περιμένω με ανυπομονησία πολλά βιβλία σου ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ για όλα όσα λέτε, με συγκινείτε πραγματικά και πιστεύω πως η Νοέλια βρίσκεται σε καλό δρόμο ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο σύντομα στα χέρια σας! Όσοι με ρωτάτε για το πως θα αποκτήσετε το βιβλίο έχω έρθει ήδη σε επαφή μαζί σας και σας έχω ενημερώσει.
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μήπως θα μπορούσε να μου πει κάποιος πώς μπορώ να βρω αυτό το βιβλίο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όποιος ενδιαφέρεται να αποκτήσει το βιβλίο μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο marykoland@yahoo.gr Το βιβλίο μπορεί πλέον να αποσταλεί και με αντικαταβολή.

    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή