Δευτέρα, Δεκεμβρίου 08, 2014

Παρουσίαση Βιβλίου - Μια Βόλτα στον Παράδεισο


Αγαπημένοι φίλοι και φίλες,

Θα είναι μεγάλη χαρά για εμένα να σας έχω όλους κοντά μου το Σάββατο στις 20 Δεκεμβρίου στις 20.00 το απόγευμα στο Polis Art Cafe για την παρουσίαση του νέου μου βιβλίου "Μία Βόλτα στον Παράδεισο".
Στο πλευρό μου η Βασιλική Λεβεντάκη, η Άρτεμις Βελούδου Αποκότου, η Τατιάνα Τζινιώλη και η Μαρία Μπακάρα που θα διαβάσει αποσπάσματα του βιβλίου. Ελάτε στην παρέα μας για να κουβεντιάσουμε για τους ήρωες της "Βόλτας" και τις ιστορίες τους και σας περιμένουν πολλές και σπουδαίες εκπλήξεις!

Να είστε όλοι εκεί!

xxx

1 σχόλιο:

  1. True titanium earrings with beautiful, bright silver ringtone
    True titanium wedding bands for men titanium earrings titanium 3d printer with beautiful, bright silver ringtone are high quality. The TrueTiongear Ringtone does titanium have nickel in it Ringtone rocket league titanium white is made in China, manufactured with our award-winning $14.49 · ‎Out of stock titanium pry bar

    ΑπάντησηΔιαγραφή