Δευτέρα, Δεκεμβρίου 22, 2014

20 - 12 - 2014 Παρουσίαση Βιβλίου "Μια Βόλτα στον Παράδεισο"



Ήταν μία βραδιά που τα είχε όλα. Φίλους, συντρόφους, ομότεχνους, δημοσιογράφους, αναγνώστες, γνωστούς, αγνώστους, συνηθισμένους και ασυνήθιστους υπόπτους! Η ζεστή ατμόσφαιρα του Polis Art Cafe σε συνδυασμό με την κατάλληλη προετοιμασία από τον Εκδοτικό Οργανισμό Λιβάνη μετέτρεψαν την πρώτη παρουσίαση του βιβλίου μου "Μια Βόλτα στον Παράδεισο" σε μία μεγάλη γιορτή που με έκανε να αισθανθώ περήφανη και χαρούμενη.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με τίμησαν με την παρουσία τους εκείνο το βράδυ, τον εκδοτικό μου οίκο, την οικογένεια μου και τους φίλους μου. Ιδιαίτερα ευχαριστώ τη Βασιλική Λεβεντάκη, την Άρτεμις Βελούδου Αποκότου, τη Τατιάνα Τζινιώλη, τη Μαρία Μπακάρα και την Έφη Διαματάρη.

Εύχομαι Καλές Γιορτές, Χαρούμενα Χριστούγεννα γεμάτα υγεία για όλους και ελπίζω να είμαι τόσο τυχερή ώστε να ξαναζήσω μία τέτοια βραδιά και στο μέλλον.

χχχ













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου