Πέμπτη, Νοεμβρίου 20, 2014

Το ταξίδι της Βόλτας ξεκινά!



Αγαπημένοι φίλοι και φίλες,

Καλωσορίσατε στην πιο όμορφη Βόλτα που κάνατε ποτέ, σ' εκείνη τη Βόλτα που θα σας οδηγήσει στον Παράδεισο! Από σήμερα η Βόλτα κυκλοφορεί ανάμεσα μας και περιμένει να την πάρετε στα χέρια σας για να σας ταξιδέψει!

Η συγκίνηση μου δεν μπορεί με λόγια να περιγραφεί καθώς βρέθηκα σήμερα νωρίτερα στο κεντρικό βιβλιοπωλείο των εκδόσεων Λιβάνη για την κυκλοφορία του βιβλίου μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον Εκδοτικό Οργανισμό Λιβάνη για τη συνεργασία και τη φιλοξενία, την οικογένεια μου και τους φίλους μου που έγιναν συνοδοιπόροι κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του συγκεκριμένου βιβλίου.

Τέλος ευχαριστώ όλους εσάς τους διαδικτυακούς και όχι μόνο φίλους που με στηρίξατε από την πρώτη στιγμή και συνεχίζετε να μου δείχνετε την αγάπη σας.

Καλό ταξίδι Ζωή, Άννα, Μαργαρίτα, Δανάη, Βίκυ, Παύλο, Έκτορα, Αλέκο, Μαρίνο και Αρτέμη. Θα σας βρω όλους στον Παράδεισο.

2 σχόλια: