Σάββατο, Ιουνίου 22, 2013

Καλοκαιριάτικη διάθεση!



Είμαι χαμένη αυτές τις μέρες, χαμένη όπως συνήθως στον δικό μου κόσμο αλλά ακόμα πιο χαμένη μιας και οι υποχρεώσεις ολοένα και αυξάνονται.

Ξέρω πως πολλοί είστε εσείς που ανυπομονείτε να μάθετε νέα σχετικά με την πορεία και την έκδοση του δεύτερου βιβλίου της σειράς Νοέλια. Δυστυχώς δεν μπορώ να σας αποκαλύψω πολλά προς το παρόν αλλά υπόσχομαι πως σύντομα θα υπάρχουν νεότερα και μόλις θα είμαι έτοιμη θα σας ενημερώσω σχετικά.

Θα έλεγα πως το καλοκαίρι ξεκίνησε επίσημα πια με την θερμοκρασία να φτάνει ψηλά και είναι λογικό οι περισσότεροι να προγραμματίζουμε διακοπές και να κάνουμε σχέδια για να περάσουμε ένα όμορφο και ευχάριστο καλοκαίρι.

Με τη σκέψη αυτή θέλησα να αλλάξω λιγάκι την εμφάνιση στο ιστολόγιο μου, λίγο γαλάζιο έδωσε χρώμα στην διάθεση και στις σκέψεις μου. Και μιας και είναι καλοκαίρι ας μην ξεχνάμε ότι αυτή είναι η ιδανική εποχή για να διαβάσουμε βιβλία. Πολλοί και ενδιαφέροντες τίτλοι τελευταία κινούνται στην αγορά και αν δεν έχετε ήδη επισκεφτεί την έκθεση βιβλίου στο Πασαλιμάνι να το κάνετε οπωσδήποτε, είναι μαγευτικά!


Εύχομαι σε όλους καλό καλοκαίρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου