Τρίτη, Αυγούστου 30, 2011

Από κάπου μακριά...





Το καλοκαίρι φτάνει στο τέλος του σιγά σιγά, όλοι επιστρέφουν στην πόλη, τα σχολεία ξεκινάνε και αναγκαστικά είμαστε υποχρεωμένοι να επιστρέψουμε στους γνώριμους ρυθμούς μας.

Πέρασα πραγματικά ένα όμορφο καλοκαίρι το οποίο μάλιστα είχε ανατροπές, διασκέδαση, άφθονο ποτό, θάλασσα και ήλιο. Οι καλοί μου φίλοι που ήταν όπως πάντα στο πλευρό μου εκτός από την συντροφιά τους με τροφοδότησαν άθελα τους με ένα σωρό διαφορετικά σενάρια και τολμώ να πω ότι η έμπνευση μου είναι στα καλύτερα της.

Η σιωπή βρίσκεται ακόμα στο σκοτάδι και αυτό επειδή περιμένω υπομονετικά να δω σε ποιο δρόμο θα οδηγήσει το μονοπάτι που αποφάσισα να ακολουθήσω.

Χτες βράδυ, γεμάτη ανασφάλειες καθώς ήμουν, κάπου στην ησυχία του δωματίου μου ήρθε ένα γνώριμο, αγαπημένο πρόσωπο από κάπου μακριά. Παρόλο που δεν μπορεί πια να μου μιλήσει και να ακούσω τη φωνή της είχαμε μία συζήτηση οι δυό μας όπως τον παλιό, καλό καιρό.

Το συμπέρασμα αυτής της κουβέντας ήταν να με κάνει να δω πως θα πρέπει να σταματήσω να σκέφτομαι το αποτέλεσμα και να εστιάσω στην προσπάθεια. Γιατί αυτό που έχει πραγματικά αξία σε αυτή τη ζωή είναι οι εμπειρίες που αποκτάμε μέσα από αυτή ακόμα και από της αρνητικές. Αλλά το πιο σημαντικό είναι να μην το βάζουμε κάτω, να μην κάνουμε πίσω, να μη λυγίζουμε.

Το τελευταίο μου fanfic Desire Blossom” περνάει την καλύτερη του φάση και το νέο μου βιβλίο έχει ήδη ξεκινήσει. Βλέπω τους χαρακτήρες να μου κουνάνε το χέρι, να με προκαλούν να ταξιδέψω και να χαθώ μαζί τους σε κόσμους φανταστικούς από τους οποίους δεν μπορώ να μείνω μακριά.

Γεμάτη θετική ενέργεια και ελπίδα θα συνεχίσω την πορεία μου σε έναν δρόμο που σίγουρα δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα αλλά δεν μπορώ να εγκαταλείψω πλέον τη διαδρομή γιατί στο τέλος του υπάρχει η ελπίδα ότι ίσως και να με περιμένει ο ήλιος που θα φωτίσει τη ζωή μου.

Μαμά σε ευχαριστώ που ήσουν δίπλα μου και για όσα μου προσέφερες. Ακόμα και από εκεί μακριά είσαι ακόμα κοντά μου για να μου θυμίζεις ποια είμαι. Έχεις πάντα την ικανότητα να μου δείχνεις τους θησαυρούς που κρύβονται μέσα μου και να μου δίνεις δύναμη ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου